Szállítási feltételek és díjak.

Kedves Vásárlóink.
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV.-kerületi irodánkban van lehetőség!

Megértésüket köszönjük.

A vásárló a megrendelés leadásával elismeri, hogy a szállítási feltételeket megismerte, a rá érvényes részeket alkalmazza!

  1. Szolgáltatás(ok) leírása
    – 1.3 Személyes átvétel
    – 1.4 Házhoz szállítás
  2. Egyéb Díjak
  3. Reklamáció

Szolgáltatás leírása:

  1. : Cégünk a megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft.  csomagszállító szolgáltatóval szállítja.

Hibás címzésből eredő károkért, késésért a Baseballsapka.hu felelősséget nem vállal!

1.3 : Személyes átvétel az irodánkban :

Az elkészült termékek személyesen átvehetők a 1047, Perényi Zsigmond u.10 2.em irodánkban, az átvétel időpontját egyeztetni szükséges.

1.4 :  Házhoz szállítás (Hétfő-Péntek) :

Házhoz szállítás :
Perszonalizált és termékek kiszállítási ideje a termék elkészítését követően : 1-2 munkanap.

Az alap szolgáltatás tartalmazza :

– Kiszállítást a megadott címre.
– 8:00-18:00 óra közötti kézbesítés.
– Elektronikus nyomkövetés.
– Értesítés a csomagfeladásról  (e-mail vagy sms).
– Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet.
– Csomagbiztosítás.(Lásd Reklamáció.)

Házhozszállítás Magyarország területén belül  : 1400 ft.  +ÁFA-val / Csomag

Meghiúsult szállítás esetén a futár értesítést hagy az adott címen.
Az értesítőn szereplő csomagazonosító szám segítségével  lehetősége van arra, hogy a kézbesítési kísérlet után egyedi igényeihez megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását.
Amennyiben az értesítés napján ez megtörténik, csomagját akár már másnap átveheti.
(Tov. Információk  az Ászf-ben)

2. : Díjak :

2.1 : Szállítási költség :

A szállítási módoknál meghatározott díjak.

2.2 : Csomagolási költség :

A szállítási díjak a már tartalmazzák a csomagolás költségét is!

 

Reklamáció :

A csomag(ok) átvételekor ellenőrizze annak csomagolását, beltartalmát!
A csomagokat átvételkor ellenőrizzék, ha bármilyen sérülést találnak (csomag tartalma sérült, törött…stb) , a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a csomag átvételét megtagadni.
Szállításból eredő károkért a Baseballsapka.hu felelősséget nem vállal!
Esetleges károkat a vásárolónak, vagy a vásárló felhatalmazottjának  kell dokumentálnia és eljuttatni a hello(kukac)Baseballsapka.hu email címre.
Dokumentálatlan reklamációkat érvényesíteni nem tudunk!

3.1 : Dokumentáció :

A reklamáció rendezéséhez szükséges dokumentumok :

Fénykép a kárról.
Futár / átvételi pont meghatalmazottja álltal kiállított jegyzőkönyv.
Káresemény leírása.

3.2 : Kárrendezés :

A Baseballsapka.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy káresemény ne következhessen be!
Amennyiben a káresemény bekövetkezik a Baseballsapka.hu mindent megtesz a kárrendezés elősegítése érdekében és mielőbbi rendezésében.
Kárrendezés feltétele a káresemény során rögzített dokumentáció megléte és továbbítása a Baseballsapka.hu felé.

Fontos! :
A Bekövetkezett káreseményeket azonnal jelezni kell mind a futárszolgálat mind ügyfélszolgálatunk felé.

A szállítási feltételek változtatási jogát a www.baseballsapka.hu kezelője fenntartja.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei :
Elektronikus ügyfélszolgálat :
hello(kukac)baseballsapka.hu

Baseballsapka.hu Üzemeltetője/Tulajdonosa. : 

Név: BGR Central Europe Kft.
Székhely címe: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10. 2. em.
Cégjegyzékszám: 01-09-404629
Nyilvántartásba vette : Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32054527-1-41
Telefonszám: 06-70-285-1856